مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 خرداد 1397 ساعت 11:052018-06-20سياسي

کاهش ازدواج و طلاق در استان کرمان


مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان گفت: 23 هزار و 969 مورد واقعه ازدواج در سال 96 در سطح استان ثبت شده که در مقایسه با سال 95 میزان شش درصد کاهش داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، "رضا طالبی زاده" امروز 30 خردادماه در نشست خبری به مناسبت فرا رسیدن هفته قوه قضاییه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر اظهار کرد: شهید بهشتی بنیانگذار قوه قضاییه در کشور بود و در تدوین قانون اساسی نقش بی بدیلی ایفا کرد.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت سازمان ثبت اسناد و املاک افزود: سازمان ثبت جایگاه و اهمیت بالایی دارد و همه مردم با سازمان ثبت سر و کار دارند.

طالبی زاده با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از 90 درصد خدمات ثبتی به صورت الکترونیکی ارائه می شود، تصریح کرد: قانون کاداستر از سال 93 اجرایی شد و در سال چهارم این طرح قرار داریم که البته با مشکلاتی از جمله کمبود اعتبار و عدم اختصاص بودجه مواجه هستیم.

وی بیان کرد: در کل کشور 143 میلیون هکتار اراضی ملی منابع طبیعی داریم که از این میزان 27 میلیون و 600 هزار هکتار تثبیت شده است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان گفت: در استان 17 میلیون هکتار اراضی دولتی منابع طبیعی داریم که 10 میلیون و 250 هزار هکتار از آن تثبیت و همچنین بیش از 15 میلیون هکتار جانمایی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش ازدواج و طلاق در استان کرمان

کاهش ازدواج و طلاق در استان کرمان