مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 خرداد 1397 ساعت 10:232018-06-20دانش

دانشجویان درخواست تجدید نظر خود را به مراجع قضایی تسلیم کنند


وزیر علوم در واکنش به احکام صادر شده برای دانشجویان، از آنان خواست تا در مهلت قانونی درخواست تجدید نظر خود را با مراجعه به مراجع قضایی تسلیم کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در واکنش به احکام صادر شده برای دانشجویان، از آنان خواست تا در مهلت قانونی درخواست تجدید نظر خود را با مراجعه به مراجع قضایی تسلیم کنند.

غلامی که از ابتدای هفته جاری همراه با تعدادی از رؤسای دانشگاه های کشور برای توسعه همکاری های بین المللی به کشور فرانسه سفر کرده است، اظهار داشت: همکاران من در دانشگاه تهران و ستاد وزارت، پیگیر حل مشکلات دانشجویان از راه های قانونی بوده اند.

وی با بیان اینکه اینجانب شخصاً نیز با رییس قوه قضاییه برای رفع مشکلات دانشجویان صحبت کرده ام، تصریح کرد: بلافاصله پس از دریافت خبر صدور حکم اولیه، دستور تشکیل کمیته ای متشکل از معاون فرهنگی و اجتماعی و معاون حقوقی و امور مجلس را صادر کرده ام تا پیگیرموضوع باشند.

وزیر علوم یادآور شد: بلافاصله پس از بازگشت از سفر با جدیت پیگیرموضوع احکام قضایی دانشجویان خواهم بود تا در تجدید نظر این احکام مشکل رفع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان درخواست تجدید نظر خود را به مراجع قضایی تسلیم کنند

دانشجویان درخواست تجدید نظر خود را به مراجع قضایی تسلیم کنند