مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 خرداد 1397 ساعت 09:492018-06-20سياسي

رییس شورای امر به معروف و نهی از منکر وزارت علوم منصوب شد


با حکم وزیر علوم و دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، معاون فرهنگی وزارت علوم به عنوان رییس شورای امر به معروف و نهی از منکر این وزارتخانه منصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با معرفی منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و با حکم سید احمد زرگر دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور و در راستای اجرای تبصره 1 ماده 3 ضوابط تشکیل و فعالیت این شورا، غلامرضا غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم به سمت رییس شورای امر به معروف و نهی از منکر وزارت علوم منصوب شد.

در متن حکم انتصاب رییس شورای امر به معروف و نهی از منکر وزارت علوم آمده است:ضمن استعانت از درگاه ایزد منان به استناد قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر و ماده 5 فصل اول ضوابط تشکیل و فعالیت شورا های امر به معروف و نهی از منکر به موجب این حکم جنابعالی به عنوان رییس شورای امر به معروف و نهی از منکر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منصوب می شوید.

امید است در ظل توجهات حضرت باری تعالی در راستای احیای فریضتین الهی و اجرای قانون امر به معروف و نهی از منکر، تلاش چشمگیر و سعی وافر نموده و با جلب همکاری مسؤولین و تشکیل جلسات مؤثر و ایجاد توانمندی و جذب امکانات گامی ارزنده جهت رضایت و خشنودی حضرت ولیعصر (عج) بردارید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس شورای امر به معروف و نهی از منکر وزارت علوم منصوب شد

رییس شورای امر به معروف و نهی از منکر وزارت علوم منصوب شد