مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 خرداد 1397 ساعت 09:492018-06-20فرهنگي

دل پر خواننده پاپ از خوانندگان جدید


در زمان ما صدامحوری وجود داشت و خواننده باید از صدای خوبی برای خوانندگی برخوردار می بود و مهارت خواندن می‎داشت اما امروز ابدا چنین مسئله ای وجود ندارد و یک خواننده فقط ظاهر خوبی داشته باشد کافی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فریدون بیگدلی خواننده موسیقی پاپ درباره وضعیت خوانندگان در عرصه موسیقی امروز گفت: این روزها برخی خوانندگان به راحتی در این عرصه ورود می کنند و هر شعر و ترانه ای که دوست دارند می خوانند و کارهایشان را به شبکه های ماهواره ای می دهند.

وی در همین راستا افزود: هنرمندان از وضعیت موجود در عرصه موسیقی گلایه دارند، اصولا مدل کاری ما قدیمی ها با خوانندگان امروز متفاوت است و قطعا با هم در یک رقابت قرار نمی گیریم.

من و امثال من در دوره ای کار را شروع کردیم که خوانندگی صدامحور و شعرمحور بود اما در حال حاضر بنیان و ساختار شعرها زیر سوال رفته و از آنها می توان ایرادات بسیاری گرفت.

خواننده "ماه و پلنگ" درباره خوانندگان امروزی اظهار کرد: امروزه خواننده هایی وجود دارند که شعری را که خود نوشته، اما نمی تواند درست آن شعر را بخوانند.

زمانی که برای کنسرتی بلیت 60 تا 200 هزار تومانی از یک نفر دریافت می شود خواننده باید حرفه ای باشد چراکه مردم دوست دارند خواننده ای که برای شنیدن کنسرتش پول پرداخت می کنند آن ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دل پر خواننده پاپ از خوانندگان جدید

دل پر خواننده پاپ از خوانندگان جدید