مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 خرداد 1397 ساعت 08:502018-06-20اقتصادي

چوب لای چرخ صنعت مبل و منبت/ بخشنامه های رنگارنگی که رنگ از رخسار می برند


ناهماهنگی بین تولیدکنندگان مبل و منبت استان به ویژه شهرستان ملایر به عنوان یک قطب کشوری در کنار بخشنامه های رنگارنگ دولتی که هر روز تغییر می کنند باعث شده تا صنعت مبل و منبت به خطر بیفتد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، بدون تردید شهرستان ملایر به عنوان قطب تولید مبل و منبت کشور محسوب می شود که تولیدات آن در سراسر کشور مورد استفاده قرار می گیرد، اما شرایط فعلی کشور به ویژه افزایش قیمت ارز باعث شده کارگاه های بی شمار تولید مبل با تمام ظرفیت نتوانند به تولید بپردازند و برخی از آنها نیز به ورطه تعطیلی بیفتند چراکه در حال حاضر تأمین چوب مناسب تولید مبل بنا به دلایل مختلف با دشواری های بسیاری مواجه است.

  همین مسأله باعث شد جستجو برای یافتن تصویری صحیح از مشکل و راهکار آن را آغاز کنیم، برخی از تولیدکنندگان از لزوم ایجاد یک تعاونی برای تولیدکنندگان سخن به میان آوردند تا در قالب شرکتی معبر و با پشتیبانی بتواند با تجمیع نقدینگی ها این خریدها را انجام دهد.

پس از پیگیری این مسأله متوجه شدیم که چنین تعاونی وجود دارد و حدود 12 سال است که از آغاز به کار آن گذشته است اما به دلیل یک دل نبودن اعضا و خلأ اعمال همکاری لازم هنوز نتوانسته است به اهداف تعریف شده برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چوب لای چرخ صنعت مبل و منبت/ بخشنامه های رنگارنگی که رنگ از رخسار می برند

چوب لای چرخ صنعت مبل و منبت/ بخشنامه های رنگارنگی که رنگ از رخسار می برند