مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 خرداد 1397 ساعت 05:262018-06-20سياسي

یادداشت/ سیدعبدالله متولیان ضرورت آرایش جنگی در سازمان اقتصادی کشور


کشور ایران در وسط میدان جنگ اقتصادی قرار گرفته و شیطان بزرگ یک جنگ نابرابر و تمام عیار اقتصادی را علیه ایران راه انداخته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های " روزنامه جوان در یادداشتی به قلم سیدعبدالله متولیان نوشت: از دهم اردیبهشت ماه که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی درباره جنگ اقتصادی امریکا علیه ایران فرمودند: امروز آنچه مطرح است برای دشمنان ما، جنگ اقتصادی است.

اتاق جنگ امریکا علیه ما عبارت است از وزارت خزانه داری امریکا که همان وزارت اقتصاد و دارایی شان است؛ آنجا اتاق جنگ با ما است.

کمتر از دو ماه می گذرد، اما نشانه محسوسی از اقدام عملی مسئولان و دولتمردان کشور که در برابر جنگ اقتصادی دشمن آرایش جنگی گرفته باشند مشاهده نمی شود.

گرچه ستاد مقابله با جنگ روانی و تبلیغاتی امریکا روز گذشته با حضور سران سه قوه تشکیل شد و بایستی آن را به فال نیک گرفت، اما انتظار این بود که مسئولان خیلی زودتر دست به کار می شدند.

در دوران هشت ساله دفاع مقدس، اتاق جنگ با هماهنگی سران قوا تشکیل و برای عملیات ها و اداره جنگ تصمیم گیری می شد، اما امروز که دشمن پایگاه برنامه ریزی علیه اقتصاد ایران را در وزارت خزانه داری به عنوان مغز اقتصادی مستقر کرده و نظام مالی و اقتصادی و ستون فقرات کشور را نشانه رفته و طی مدت کوتاهی موفق به بی ثبات سازی اقتصاد ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت/ سیدعبدالله متولیان ضرورت آرایش جنگی در سازمان اقتصادی کشور

یادداشت/ سیدعبدالله متولیان ضرورت آرایش جنگی در سازمان اقتصادی کشور