مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 خرداد 1397 ساعت 00:212018-06-19سياسي

لندن: پاسخ ایران به خروج آمریکا از برجام، حساب شده بود


وزیر خارجه انگلیس در نامه ای به یک قانونگذار ارشد این کشور سیاست های دولت انگلیس برای حفظ توافق هسته ای برجام، بعد از خروج آمریکا از این توافق را تشریح کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو"، بوریس جانسون ، وزیر خارجه انگلیس در نامه ای به رییس کمیته امور خارجی مجلس عوام این کشور بار دیگر بر پایبندی این کشور به توافق هسته ای برجام بعد از خروج آمریکا از آن تأکید کرده است.

تام تاگنهات ، روز 22 می (اول خرداد ماه) در نامه ای از جانسون خواسته درباره برنامه های انگلیس برای تضمین بقای برجام بعد از خروج آمریکا توضیحاتی را ارائه دهد.

♦️ ضمانت اجرای برجام بدون آمریکا جانسون در نامه ای "که روز سه شنبه روی وب سایت پارلمان انگلیس قرار گرفته ضمن تأکید بر اینکه انگلیس قصد خروج از توافق هسته ای با ایران ندارد به تشریح برنامه های لندن برای حفظ این توافق بعد از بازگشت تحریم های آمریکا علیه ایران پرداخته است.

او می نویسد: همان طور که من و نخست وزیر هر دو در پارلمان مشخص کرده ایم، انگلیس قصدی برای خروج از برنامه جامع اقدام مشترک ندارد.

توافق هسته ای ایران برای امنیت ما حیاتی است و ما، تا هنگامی که به ایران به محدودیت های مشخص شده ذیل این توافق پایبند باشد به آن متعهد می مانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لندن: پاسخ ایران به خروج آمریکا از برجام، حساب شده بود

لندن: پاسخ ایران به خروج آمریکا از برجام، حساب شده بود