مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 خرداد 1397 ساعت 23:062018-06-19ورزشي

سم هازلبی نشانه های به پایان رسیدن روزگار میهن پرستی آمریکایی


اکنون اختلاف در میان آمریکاییان بر سر اینکه امام های مسلمان تهدید بزرگ تری را متوجه موجودیت این کشور می کنند یا هکرهای روسی، شاخص میهن پرستی سیاسی به حساب می آید! - گروه غرب از نگاه غرب خبرگزاری فارس: میهن پرستی یکی از احساسات سازمان دهنده حیات سیاسی مدرن در ایالات متحده است، با این حال  دوام آن جای بحث فراوانی دارد.

این کشور دارای هیچ سیستم تحصیلی ملی نیست.

همچنین از ارتش یا سرویس مدنی اجباری هم در آن خبری نیست.

هیچ اداره دولتی پرچم های آمریکایی همه جا حاضر را توزیع نمی کند و بر اجرای مراسمی که در مدارس و مراسم ورزشی و سیاسی سراسر کشور انجام می شود، نظارت نمی کند.

با وجود فقدان تشکیلات میهن پرستی تلقینی و گسترش آن در میان مردم، میهن پرستی آمریکایی در حقیقت یک هنجار محسوب می شود: حداقل در درون خود آمریکا  بدون هیچ پرسشی میهن پرستی در جای خود قرار دارد.

یکی از خودبزرگ بینی های میهن پرستی آمریکایی- که نسخه ای خوش نام از ناسیونالیسم مخربی است که قرن ها از آن برخوردار بودیم- کمک کرده تا به گونه ای از آن محافظت شود که از ناحیه هیچ انتقادی به پرسش گرفته نشود.

انواع جنبش های سیاسی چپگرای قرن بیستمی که در اصل مخالف ناسیونالیسم بودند، در آمریکا به شکل خیلی ضعیفی پا گرفتند و این می تواند به این دلیل باشد که توجیهات عمومی از میهن پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سم هازلبی نشانه های به پایان رسیدن روزگار میهن پرستی آمریکایی

سم هازلبی نشانه های به پایان رسیدن روزگار میهن پرستی آمریکایی