مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 خرداد 1397 ساعت 22:412018-06-19بين الملل

روز سخت برای ائتلاف سعودی در «الحدیده»؛ 130 اسیر و بیش از 60 کشته


در درگیری های نیرو های ارتش و کمیته های مردمی با متجاوزان در الحدیده، بیش از 100 نفر از نیرو های ائتلاف سعودی به اسارت درآمده و ده ها تن دیگر کشته شده اند.

- روز سخت برای ائتلاف سعودی در الحدیده ؛ 130 اسیر و بیش از 60 کشته " در درگیری های نیرو های ارتش و کمیته های مردمی با متجاوزان در الحدیده، بیش از 100 نفر از نیرو های ائتلاف سعودی به اسارت درآمده و ده ها تن دیگر کشته شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، منابع یمنی تلفات نیروهای ائتلاف عربستان سعودی و امارات در ساحل غربی یمن را ده ها نفر اعلام کردند.

شبکه تلویزیونی الغدیر به نقل از منابع یمنی شامگاه سه شنبه نوشت که نیروهای ارتش و یمن در جبهه الحدیده 130 نفر از نیروهای ائتلاف مذکور را به اسارت گرفته اند.

این تعداد اسیر مربوط به درگیری های سه شنبه بوده و پیش از این نیز 123 نفر از نیروهای ائتلاف که بیشترشان از نیروهای وابسته به دولت مستعفی یمن بوده، به اسارت نیروهای انصارالله درآمدند.

محمد علی الحوثی ، رییس کمیته عالی انقلاب یمن در توییتی از شورای عالی انقلاب و دولت وفاق ملی یمن خواست با صدور بیانیه ای این اسرا را عفو کنند؛ چرا که ائتلاف سعودی و اماراتی آن ها را مجبور به جنگ کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز سخت برای ائتلاف سعودی در «الحدیده»؛ 130 اسیر و بیش از 60 کشته

روز سخت برای ائتلاف سعودی در «الحدیده»؛ 130 اسیر و بیش از 60 کشته