مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 خرداد 1397 ساعت 20:512018-06-19سياسي

دور جدید رایزنی ها درباره کمیته قانون اساسی سوریه چند هفته دیگر در ژنو


نمایندگان سه کشور ضامن روند آستانه و نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه توافق کردند که دور جدید رایزنی ها درباره کمیته قانون اساسی سوریه چند هفته دیگر در ژنو برگزار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو"، حسین جابری انصاری دستیار ارشد وزیر خارجه در امور ویژه سیاسی و مذاکره کننده ارشد ایران در مذاکرات بین المللی صلح سوریه که روز گذشته 28 خرداد 97 وارد ژنو شد، طی دیروز و امروز، مذاکرات فشرده دو و چندجانبه ای را با نمایندگان عالی روسیه و ترکیه، و نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در امور سوریه به عمل آورد.

در نشست های دو، سه و چهارجانبه نماینده ایران و هیات همراه با الکساندر لاورنتیف نماینده ویژه پوتین در امور سوریه و سرگیی ورشنین معاون وزیر خارجه روسیه، سدات اونال معاون وزیر خارجه ترکیه و استفان دی میستورا نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه، ابعاد و جزییات مختلف مربوط به کمیته قانون اساسی سوریه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دور جدید این گفتگو ها و رایزنی ها براساس توافق نمایندگان سه کشور ضامن روند آستانه و دی میستورا چند هفته دیگر در ژنو برگزار می شود.

دستیار ارشد وزیر خارجه ایران همچنین شب گذشته و ظهر امروز سه شنبه 29 خرداد 97 در ژنو با برخی از رهبران معارضه سوریه دیدار، و موضوعات مربوط به کمیته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دور جدید رایزنی ها درباره کمیته قانون اساسی سوریه چند هفته دیگر در ژنو

دور جدید رایزنی ها درباره کمیته قانون اساسی سوریه چند هفته دیگر در ژنو