مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 خرداد 1397 ساعت 18:202018-06-19پزشكي

آخرین وضعیت جمشید مشایخی در بیمارستان


جمشید مشایخی به دلیل مشکلات کلیوی در بیمارستان بستری شد.

- سام مشایخی پسر جمشید مشایخی در گفت وگویی با ایسنا درباره حال جسمانی این هنرمند گفت: پدر را ظهر دیروز(28 خرداد) به دلیل برخی مشکلات به بیمارستان منتقل کردیم که پس از مراجعه به بیمارستان و انجام آزمایشات، پزشک ایشان تشخیص دادند که بستری شوند.

او ادامه داد: جمشید مشایخی اکنون در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان بستری است و به خاطر بیماری شان از هوشیاری کاملی برخوردار نیستند.

جمشید مشایخی در چند وقت اخیر، چندین بار به دلیل عمل جراحی در بیمارستان بستری شده بود و دوران نقاهت طولانی را پشت سر گذاشت.

او از ماندگارترین چهره های عرصه بازیگری و متولد 6 آذر 1313 در تهران است.

از سال 1336 با نمایش وظیفه پزشک فعالیت بازیگری اش را آغاز کرد و با فیلم کوتاه جلد مار در سال 42 مقابل دوربین رفت، دو سال بعد با فیلم خشت و آینه وارد سینما شد.

این هنرمند تا به امروز ایفاگر نقش های زیادی بوده است که از جمله آن ها می توان به فیلم های گاو ، قیصر ، شازده احتجاب ، سوته دلان ، خانه عنکبوت ، کمال الملک ، گل های داودی ، آوار ، پدربزرگ ، طلسم ، سرب ، روز واقعه ، خانه روی آب ، یک بوس کوچولو ، جرم و سیزده59 و مجموعه های هزاردستان ، داستان های مولوی ، سلطان صاحبقران ، امام علی(ع) ، پهلوانان نمی میرند و ستایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت جمشید مشایخی در بیمارستان

آخرین وضعیت جمشید مشایخی در بیمارستان