مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 خرداد 1397 ساعت 17:002018-06-19سياسي

خسارت به 40 درصد قنات های استان کرمان در پی بروز خشکسالی های اخیر


معاون ستاد مدیریت بحران کشور با اشاره به اینکه خشکسالی خسارت های جدی به محصولات کشاورزی استان از جمله پسته وارد کرده است، ادامه داد: 30 تا 40 درصد قنات های استان کرمان نیز خسارت دیده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهنام سعیدی در جلسه مشترک استانداری کرمان با معاونان و کارشناسان سازمان مدیریت بحران کشور گفت: در پی نشست مدیران استان کرمان با رییس سازمان مدیریت بحران کشور در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، مقرر شد بازدیدهای کارشناسی در رابطه با میزان خشکسالی انجام شود که این بازدید از صبح امروز آغاز شده است.

سعیدی با اشاره به اینکه خشکسالی خسارت های جدی به محصولات کشاورزی استان از جمله پسته وارد کرده است، ادامه داد: 30 تا 40 درصد قنات های استان کرمان نیز خسارت دیده اند.

وی به مشکلات ناشی از وام های کشاورزی نیز اشاره و بیان کرد: تلاش می شود که برای حل این مشکلات اقدام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدجواد فدایی سرپرست استانداری کرمان نیز در این جلسه افزود: برخی پیش بینی های انجام شده در ستاد مدیریت بحران به نحوی است که شامل مشکلات کشاورزان استان کرمان نمی شود که در نشست های مشترک به دنبال رفع این نواقص هستیم.

وی ادامه داد: در جلسه با رییس ستاد مدیریت بحران مقرر شد کارشناسان این ستاد در استان کرمان حضور یافته و نواقص و مشکلات موجود حل شود که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت به 40 درصد قنات های استان کرمان در پی بروز خشکسالی های اخیر

خسارت به 40 درصد قنات های استان کرمان در پی بروز خشکسالی های اخیر