مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 خرداد 1397 ساعت 16:562018-06-19سياسي

لابی ها و اختلاف نظر عده ای با زاهدی، عارف را رییس کمیسیون آموزش کرد


برخی از اعضای کمیسیون از سال های قبل با زاهدی اختلاف نظر و از وی انتظاراتی داشتند که این موضوعات هیچ ارتباطی به بحث کمیسیون نداشت.

- محمدجواد ابطحی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، با اشاره به انتخابات هیئت رییسه این کمیسیون و انتصاب محمدرضا عارف، به عنوان رییس کمیسیون آموزش، پیرامون لابی های صورت گرفته در این خصوص، اظهار داشت: برخی از اعضای کمیسیون از سال های قبل با زاهدی اختلاف نظر و از وی انتظاراتی داشتند که این موضوعات هیچ ارتباطی به بحث کمیسیون نداشت.

وی با بیان اینکه بنده لابی های صورت گرفته را به زاهدی عنوان کرده بودم، افزود: برخی از دوستان اصولگرای ما به عارف رای دادند و در نهایت 9 رای آقای زاهدی در برابر 13 رای آقای عارف قرار گرفت.

ابطحی تصریح کرد: معتقدم عارف از شخصیت وزینی برخوردار است و می تواند کمیسیون را به شکل علمی اداره کند.

عضو کمیسیون آموزش یادآور شد: باتوجه به اینکه زاهدی به عنوان رییس کمیسیون، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز محسوب می شد و همراه با عارف که عضو این شورا بود دو حق رای در جلسات شورای عالی را داشت این بار با انتصاب عارف به عنوان رییس کمیسیون تنها از یک حق رای در شورا برخوردار هستیم که این موضوع می تواند یکی از خسارت های این انتصاب محسوب شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لابی ها و اختلاف نظر عده ای با زاهدی، عارف را رییس کمیسیون آموزش کرد

لابی ها و اختلاف نظر عده ای با زاهدی، عارف را رییس کمیسیون آموزش کرد