مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 خرداد 1397 ساعت 16:202018-06-19ورزشي

فنایی: صعود هم نکنیم، این تیم قهرمان مردم است


مربی دروازه بان های پدیده و پیشکسوت تیم پرسپولیس تهران می گوید صعود از این گروه نیاز به معجزه دارد اما اگر صعود هم نکردیم نباید به کسی ایرادی بگیریم.

-   داود فنایی در گفت وگو با ایسنا، درباره عملکرد بیرانوند در دیدار نخست تیم ملی در برابر مراکش اظهار کرد: در یک سال گذشته بیرانوند انتخاب همیشگی کی روش و برانکو، در تیم ملی و پرسپولیس بود.

دروازه بان اگر اشتباهی هم دارد باید در تمرینات برطرف شود، ضمن اینکه فکر می کنم در این بازه زمانی خردادماه که بازیکنان در اردوی تیم ملی حضور داشتند، بیرانوند چه از نظر ذهنی و چه از نظر بدنی به جایگاه خوبی رسید تا در نهایت عملکرد دیدار با مراکش را به نمایش گذاشت.

وی افزود: بیرانوند علاوه بر بازی سازی های خوبی که داشت در دو، سه صحنه واکنش های به موقعی داشت و دروازه تیم ملی را نجات داد.

فنایی در پاسخ به این که چرا بیرانوند از پرتاب های دست بلندش در بازی با مراکش استفاده نکرد، گفت: باید شرایط برای استفاده از این مهم پیش می آمد.

دو سه صحنه ای هم که توانست دروازه را نجات دهد، توپ را مشت کرد و شرایطش مهیا نشد.

دروازه بان سابق تیم پرسپولیس در رابطه با دیدار تیم ملی مقابل اسپانیا و پرتغال هم تصریح کرد: فراموش نکنیم که دو حریف صاحب چه کلاس و پرستیژی در فوتبال دنیا هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فنایی: صعود هم نکنیم، این تیم قهرمان مردم است

فنایی: صعود هم نکنیم، این تیم قهرمان مردم است