مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 خرداد 1397 ساعت 16:202018-06-19دانش

آمادگی ایران برای توسعه همکاری های مشترک با دانشگاه های فرانسه


وزیر علوم از آمادگی ایران برای توسعه همکاری های مشترک با دانشگاه های فرانسه خبر داد و گفت: باید برای توسعه همکاری های علمی و آموزشی نقشه راهی تدوین شود تا این نوع همکاری ها تقویت شود.

- وزیر علوم در دیدار با رؤسای دانشگاه های بزرگ فرانسه تاکید کرد آمادگی ایران برای توسعه همکاری های مشترک با دانشگاه های فرانسه وزیر علوم از آمادگی ایران برای توسعه همکاری های مشترک با دانشگاه های فرانسه خبر داد و گفت: باید برای توسعه همکاری های علمی و آموزشی نقشه راهی تدوین شود تا این نوع همکاری ها تقویت شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر منصور غلامی در افتتاحیه نشست روسای دانشگاه های ایرانی و فرانسه که با حضور 18 دانشگاه و پژوهشگاه ایران و 35 دانشگاه بزرگ فرانسه در پاریس برگزار شد، ضمن توصیف سطح کیفی دانشگاه ها و مراگز پژوهشی ایران از آمادگی کشور برای همکاری با دانشگاه های فرانسه خبر داد.

وی در ادامه تصریح کرد: باید نقشه راهی برای تقویت همکاری های علمی و آموزشی دو کشور ایران و فرانسه وجود داشته باشد و ما باید در انجام پروژه های تحقیقاتی مشترک و برگزاری دوره های تحصیلی مشترک بیشتر تمرکز کنیم.

در ادامه این نشست مشاور علمی مکرون، نخست وزیر فرانسه نیز از آمادگی کامل کشور فرانسه برای توسعه همکاری علمی دانشگاه های ایرانی و فرانسوی خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی ایران برای توسعه همکاری های مشترک با دانشگاه های فرانسه

آمادگی ایران برای توسعه همکاری های مشترک با دانشگاه های فرانسه