مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 خرداد 1397 ساعت 15:452018-06-19سياسي

دیگر هیچ هرمزگانی در سال 99 برای درمان نیاز به مراجعه به خارج استان ندارد


به جایی خواهیم رسید که در سال 99 نیاز نباشد، هیچ هرمزگانی برای درمان به یزد و کرمان و استان های دیگر برود.

- استاندار هرمزگان گفت: به جایی خواهیم رسید که در سال 99 نیاز نباشد، هیچ هرمزگانی برای درمان به یزد و کرمان و استان های دیگر برود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فریدون همتی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استانی مثل هرمزگان باید نشاطی بالاتر از بقیه مناطق داشته باشد، باید مسائل و مشکلات را خوب بشناسیم و تحلیل کنیم و تا جایی که مقدور است در برنامه های اجرایی قرار دهیم.

وی افزود: بنده مشارکت مردم را درمان بسیاری از مشکلات امروز می دانم، باید هماهنگی ها وحدت و همدلی ها را بیشتر کنیم و تلاش کنیم به نکات مثبت بپردازیم که موجب امید مردم شود و مشکلات را به گونه ای طرح کنیم که از ایجاد یاس و ناامیدی در مردم جلوگیری شود.

استاندار هرمزگان اضافه کرد: رسانه ها باید دقت کنند خبری را منتشر کنند که بیان آن جنبه یأس و ناامیدی نداشته باشد و حاشیه هایش بیشتر از خودش نباشد؛ مسیر زندگی و جامعه همیشه با مشکلات جدیدی روبه رو می شود و همیشه باید آمادگی روبه رو شدن با آن ها را داشته باشیم و بشناسیم.

همتی تصریح کرد: ما در استانی با ویژگی های استراتژیک هستیم استانی که مهد بازرگانی، بزرگ ترین بندر، صادرات و واردات، دروازه اقتصاد، منطقه آزاد و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیگر هیچ هرمزگانی در سال 99 برای درمان نیاز به مراجعه به خارج استان ندارد

دیگر هیچ هرمزگانی در سال 99 برای درمان نیاز به مراجعه به خارج استان ندارد