مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 خرداد 1397 ساعت 15:352018-06-19ورزشي

گلایه رییس سازمان برنامه و بودجه کردستان از کندی احداث سالن 6000 نفره


سعید نمکی، معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه امروز با همراهی مسئولان استانی از دو پروژه مهم ورزشی و فرهنگی سالن 6000 نفره و تالار مرکزی شهر سنندج بازدید کرد و از اعطای اعتبارات لازم برای تکمیل این دو پروژه خبر داد.

- در جریان بازدید معاون سازمان برنامه و بودجه کشور از دو پروژه شهری عنوان شد؛ گلایه رییس سازمان برنامه و بودجه کردستان از کندی احداث سالن 6000 نفره سعید نمکی، معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه امروز با همراهی مسئولان استانی از دو پروژه مهم ورزشی و فرهنگی سالن 6000 نفره و تالار مرکزی شهر سنندج بازدید کرد و از اعطای اعتبارات لازم برای تکمیل این دو پروژه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، استاندار کردستان در جریان بازدید از پروژه سالن 6000 نفره 22 گولان سنندج اظهار کرد: وعده داده بودیم که این پروژه تا هفته دولت امسال به بهره برداری برسد اما با کندی کار روبرو شده است.

بهمن مرادنیا گفت: کنگره ملی 5400 شهید استان کردستان را در پیش رو داریم اما مکان در خور شأنی برای برگزاری این کنگره نداریم که می طلبد این سالن تا زمان برگزاری آن کنگره، به اتمام برسد.

نماینده شرکت ساخت و توسعه اماکن ورزشی کشور در استان کردستان هم در ادامه اظهار کرد: در حال حاضر در قالب دو قرارداد تکمیل سالن و پوشش سقف حدود 19 می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه رییس سازمان برنامه و بودجه کردستان از کندی احداث سالن 6000 نفره

گلایه رییس سازمان برنامه و بودجه کردستان از کندی احداث سالن 6000 نفره