مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 خرداد 1397 ساعت 14:502018-06-19بين الملل

حضور ناشران خارجی در ایران پاتک به اهداف آمریکا


مدیرعامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای با بیان این که از برگزاری TGC سه هدف عمده را دنبال می کنیم گفت: هدف نخست ما این است که دانش بازی سازان داخلی ارتقاء یابد و در این راه سخنرانان بین المللی باسابقه را به ایران می آوریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رویداد بین المللی ( TGC) Tehran Game Convention رویداد تجاری (B2B) صنعت بازی های رایانه ای در منطقه خاورمیانه است.

حسن کریمی قدوسی در دومین نشست خبری مربوط به TGC2018 اظهار کرد: هدف دیگر ما افزایش صادرات بازی های ایرانی به بازارهای جهانی است که سال گذشته در این راه توفیقاتی حاصل شد و امسال هم برای دستیابی به این هدف برنامه های بیشتری داریم.

هدف دیگر ما هم این است که ایران را به هاب منطقه در حوزه بازی سازی بدل کنیم تا هر کس که در منطقه می خواهد از آخرین تحولات صنعت بازی آگاهی یابد یا تعاملات بین المللی داشته باشد به این رویداد بیاید.

وی با بیان این که در شرایط فعلی، اهمیت برگزاری TGC هم از بعد داخلی و هم از بعد خارجی دوچندان است گفت: با توجه به این که هم شرایط گرفتن روادید برای رفتن به دیگر کشورها سخت تر شده و هزینه های سفر خارجی با توجه به نوسانات خارجی افزایش یافته است، برگزاری TGC هزینه بازی سازان برای تعاملات بین المللی را کاهش می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور ناشران خارجی در ایران پاتک به اهداف آمریکا

حضور ناشران خارجی در ایران پاتک به اهداف آمریکا