مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 خرداد 1397 ساعت 14:402018-06-19بين الملل

چه طور ترامپ و روسای جمهور آمریکا راز سلاح های هسته ای اسراییل را حفظ کرده اند


یک نویسنده مجله نیویورکر آمریکا در مطلبی شرح داده که چطور دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا و سه رییس جمهور دیگر این کشور بر طبق توافقی با رژیم صهیونیستی بر وجود زرادخانه هسته ای این رژیم سرپوش گذاشته اند.

- تاسیسات هسته ای دیمونا یک نویسنده مجله نیویورکر آمریکا در مطلبی شرح داده که چطور دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا و سه رییس جمهور دیگر این کشور بر طبق توافقی با رژیم صهیونیستی بر وجود زرادخانه هسته ای این رژیم سرپوش گذاشته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این نویسنده به نام آدام انتوس می نویسد: در سال 1969 ریچارد نیکسون، رییس جمهور اسبق آمریکا و گلدا مایر، نخست وزیر وقت اسراییل تفاهم کردند که اسراییلی ها سلاح های هسته ای شان را اعلام نکرده یا آزمایش نکنند و به موازات آن آمریکایی ها آنها را برای امضای معاهده مهم عدم اشاعه تحت فشار قرار ندهند.

هنگامی که در 13 فوریه 2017 هیاتی از مقام های ارشد اسراییلی به کاخ سفید و نزد دونالد ترامپ رفتند آنها می خواستند درباره چند مساله با همتایان آمریکایی جدید خود مذاکره کنند.

در صدر فهرست یک نامه محرمانه مربوط به موضوعی بود که اسراییلی ها به آمریکایی ها قول داده بودند هرگز به طور علنی درباره آن صحبت نکنند– زرادخانه هسته ای اعلام نشده شان.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه طور ترامپ و روسای جمهور آمریکا راز سلاح های هسته ای اسراییل را حفظ کرده اند

چه طور ترامپ و روسای جمهور آمریکا راز سلاح های هسته ای اسراییل را حفظ کرده اند