مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 خرداد 1397 ساعت 14:212018-06-19دانش

برخی افراد کوته فکر بدون توجه به تجربه برجام دم از مذاکره با آمریکا می زنند


دبیر واحد سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر گفت: برخی افراد سبک مغز بدون توجه به تجربه برجام دم از مذاکره با آمریکا می زنند.

- دبیر واحد سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر: برخی افراد کوته فکر بدون توجه به تجربه برجام دم از مذاکره با آمریکا می زنند " دبیر واحد سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر گفت: برخی افراد سبک مغز بدون توجه به تجربه برجام دم از مذاکره با آمریکا می زنند.

سیدحمیدرضا مجتبوی دبیر واحد سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به نامه اخیر 100 نفر از فعالان سیاسی برای مذاکره با آمریکا گفت: امروزه در برهه ای از زمان قرار داریم که جنایت های آمریکا علیه بشریت، بیش از هر زمان دیگر، مشهود است.

تحریک و پشتیبانی جنگ علیه ملت مظلوم یمن و حمایت از اقدامات رژیم منحوس صهیونیستی در قدس شریف تنها نمونه هایی از رفتار ظالمانه و مستکبرانه ی آمریکاست.

حال آنکه دشمنی آمریکا با ملت ایران نیز سبقه تاریخی دارد و بر هیچ کس پوشیده نیست.

وی افزود: از ابتدای انقلاب و با دخالت های مستقیم و غیرمستقیم آمریکا در جنگ تحمیلی و زدن هواپیمای مسافربری ایرانی تا برهه کنونی و مداخله در فتنه 88 و انجام انواع تحریم ها و توهین های مکرر به مردم ایران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی افراد کوته فکر بدون توجه به تجربه برجام دم از مذاکره با آمریکا می زنند

برخی افراد کوته فکر بدون توجه به تجربه برجام دم از مذاکره با آمریکا می زنند