مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 خرداد 1397 ساعت 13:562018-06-19سياسي

نخوه جالب آشنایی نفر برگزیده جشنواره کتابخوانی رضوی با این رویداد


برگزیده کشوری جشنواره کتابخوانی رضوی گفت: چیزی که از کتاب هایی که از طریق جشنواره رضوی به یادم هست نکته جالبی در مورد سیره امام رضا(ع) است که به من یاد داد که اسلام دین ساده زیستی بی منطق نیست.

- زهرا برازنده برگزیده کشوری جشنواره کتابخوانی رضوی از استان البرز در خصوص نحوه آشنایی اش با جشنوراه کتابخوانی رضوی به خبرگزاری دانشجو گفت: اولین بار یک کتاب از دوستم به امانت گرفته بودم و در پشت جلد کتاب نهاد کتابخانه ها معرفی شده بود و از طریق آشنایی با نهاد کتابخانه ها وارد سایت شدم و از طریق سایت در جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت کردم و در سطح کشوری برگزیده شدم.

وی افزود: بعد از آن هر سال زمان جشنواره از طریق پیامک به بنده اعلام می شود و سال گذشته هم برگزیده شدم و امسال برای سومین سال متوالی در این جشنواره شرکت خوهم کرد.

وی اضافه کرد: به این دلیل که در دور اول شرکت در جشنواره برنده شده بودم اصلا انتظار نداشتم که دور دوم هم به عنوان برگزیده انتخاب شوم و این نشان دهنده این موضوع بود که جشنواره کتابخوانی رضوی یک مسابقه کتابخوانی واقعی است و اگر کسی کتاب را بخواند و پاسخ های درست بدهد اگر خدا بخواهد حتما برگزیده خواهد شد.

من کتاب ها را به صورت فایل پی دی اف و بصورت اینترنتی مطالعه می کنم و یک دوره هم به صورت خانوادگی با کل اعضا خانواد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخوه جالب آشنایی نفر برگزیده جشنواره کتابخوانی رضوی با این رویداد

نخوه جالب آشنایی نفر برگزیده جشنواره کتابخوانی رضوی با این رویداد