مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 خرداد 1397 ساعت 13:412018-06-19حوادث

مخزن بزرگ گازوییل در حین برشکاری آتش گرفت +عکس


بی احتیاطی و عدم رعایت موازین ایمنی در هنگام برشکاری مخزن گازوییل در موتورخانه یک مجتمع مسکونی موجب بروز آتش سوزی این مخزن و به خطر افتادن جان ساکنان ساختمان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو"، در پی بروز این آتش سوزی و تماس های پر اضطراب شهروندان با سامانه 125، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت 22 شب گذشته بی درنگ نیرو های عملیات ایستگاه های 69، 114 و گروه امداد ونجات 8 را به محل حادثه واقع در شهرک گلستان، بلوار امیر کبیر، خیابان گلفام اعزام کرد.

حسین تیموری افسر آماده منطقه یک عملیات سازمان آتش نشانی تهران در این باره گفت: شب گذشته برای جمع آوری مخزن 8 هزار لیتری گازوییل و انتقال آن به خارج از ساختمان، با دستگاه برش در داخل موتور خانه یک مجتمع مسکونی سه طبقه مشغول برشکاری بدنه این مخزن قدیمی بودند که به دلیل گرم شدن بیش از حد گازوییل باقیمانده در داخل این مخزن، به یکباره این منبع بزرگ طعمه آتش سوزی شد و دود بسیار زیاد ناشی از این آتش سوزی در زمانی کوتاه، ساختمان را فرا گرفت.

وی افزود: آتش نشانان به سرعت در محل حادثه حضور یافتند و پس از قطع برق و گاز ساختمان، با بستن دستگاه تنفسی درمیان دود و آتش به داخل پارکینگ این مجتمع نفوذ کرده و با بکارگیری تجهیزات خاموش کننده به خاموش کردن آتش اقدام کردند و همزمان نیز گروه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخزن بزرگ گازوییل در حین برشکاری آتش گرفت +عکس

مخزن بزرگ گازوییل در حین برشکاری آتش گرفت +عکس