مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 خرداد 1397 ساعت 13:402018-06-19اقتصادي

حباب در معرکه ارزی


همایش سیاست های ارزی و پولی به عنوان یکی از مهم ترین همایش های اقتصادی سال در حالی برگزار شد که کمتر اثری از مسوولان و مدیران اقتصادی و بانکی در آن بود.

- حتی معدود مدیران ارشدی که حضور داشتند در سخنانشان اثری از تحلیل و یا توضیح درباره شرایط فعلی اقتصاد و بازار ارز نبود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بیست و هشتمین همایش سیاست های پولی و ارزی از امروز(سه شنبه) در مرکز همایش های صداوسیما کلید خورد و تا فردا ادامه دارد.

تجربه سال های گذشته نشان داده بود که با توجه به اهمیت برگزاری این همایش هرساله مسِئولان ارشد دولتی و حتی بخش خصوصی در آن حضور پیدا کرده و ابعاد مختلفی از جریان ارزی و پولی را مورد بحث قرار می دهند.

رییس کل بانک مرکزی، رییس سازمان برنامه و بودجه، وزیر امور اقتصادی و دارایی، معاونان بانک مرکزی، معاونان وزارت اقتصاد، مدیران عامل بانک ها، مشاور اقتصادی رییس جمهوری معمولا از میهمانان هرساله همایش سیاست های پولی و ارزی هستند و تا سال گذشته نیز در آن حضور پیدا می کردند، حتی شاهد بودیم که پیش تر در مواقعی معاون اول رییس جمهوری برای این همایش به جمع سایر مدیران و مسوولان می پیوست.

اما همایش سیاست های پولی و ارزی امسال از لحاظ حضور مسئولان در سطح بالایی قرار نداشت و نه خبری از رییس سازمان برنامه و بودجه و وزیر اقتصاد در آن بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حباب در معرکه ارزی

حباب در معرکه ارزی