مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 خرداد 1397 ساعت 12:502018-06-19بين الملل

قاسمی: آمریکا در جایگاه دخالت در امور قانونی دیگر کشورها نیست


سخنگوی وزارت خارجه ضمن محکومیت بیانیه مداخله جویانه آمریکا گفت: در جایگاهی نیستید که به دخالت و سیاه نمایی علیه اقدامات قانونی داخلی دیگر کشورهای مستقل و قلب حقایق بپردازید.

- در واکنش به بیانیه مداخله جویانه آمریکا در خصوص قصاص ثلاث قاسمی: آمریکا در جایگاه دخالت در امور قانونی دیگر کشورها نیست سخنگوی وزارت خارجه ضمن محکومیت بیانیه مداخله جویانه آمریکا گفت: در جایگاهی نیستید که به دخالت و سیاه نمایی علیه اقدامات قانونی داخلی دیگر کشورهای مستقل و قلب حقایق بپردازید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به بیانیه وزارت امور خارجه آمریکا در خصوص قصاص متهم، معترف و محکوم به شهادت چند تن از شهروندان و پرسنل نیروی انتظامی در حادثه خیابان پاسداران، ضمن محکومیت این اقدام مداخله جویانه اظهار داشت: متهم ضمن برخورداری از وکیل و پس از طی مراحل قانونی و قضایی در محاکم جمهوری اسلامی ایران، به موارد اتهامی اعتراف کرده و در نتیجه مجرم شناخته شده و به اجرای حکم قصاص محکوم شد و اساسا حکم مذکور هیچگونه ارتباطی به باورها شخصی وی نداشته است.

قاسمی خاطر نشان کرد: دولت آمریکا که امروزه خود در نقض تعهدات صریح بین المللی شهره خاص و عام است و طی یکسال گذشته از بسیاری از توافقات بین المللی به صورت یکجانبه خارج شده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاسمی: آمریکا در جایگاه دخالت در امور قانونی دیگر کشورها نیست

قاسمی: آمریکا در جایگاه دخالت در امور قانونی دیگر کشورها نیست