مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 خرداد 1397 ساعت 12:352018-06-19اقتصادي

گاوهای شیری خراسان شمالی رو به سراشیبی


رییس اتحادیه گاوداران بجنورد گفت: گاوهای شیری خراسان شمالی رو به سراشیبی هستند.

- حسینعلی حصاری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به اینکه گاوهای شیری موجود در این استان خلاص شده اند، افزود: دامدارها گاوهای شیری را می فروشند و پول حاصل از آن را صرف گاوهای گوشتی می کنند که این کار نیز بی نتیجه است.

وی ادامه داد: قیمت بالای نهاده های دامی و قیمت پایین شیر سبب شده تا گاودارانی که تولید کننده شیر هستند وضیعت مطلوبی نداشته باشند.

حصاری اظهار کرد: از سوی دیگر قیمت گوساله پرواری نیز به علت وجود برخی از مشکلات همچون نبود بازار مناسب و واردات گوشت قرمز از کشوهایی همچون برزیل، استرالیا و .

همچنان پایین است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در خراسان شمالی نهاده دامی همچون جو وجود ندارد و قیمت نیز بسیار بالا هستند، تصریح کرد: دامداران مجبور هستند جوی مورد نیاز خود را از دلال ها، بنادر و استان های همسایه تامین کنند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: انبار جو در خراسان شمالی خالی است و از ابتدای سال جاری تاکنون جو در انبارهای این استان ذخیره نشده است.

وی بیان کرد: در حال حاضر قیمتی که دامداران جو مورد نیاز خود را از دلال تامین می کنند با رقم هر کیلو 995 تومان قبل از اعتصاب کامیون داران و 1060 تومان بعد از اعتصاب کامیون داران بوده است این درحال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گاوهای شیری خراسان شمالی رو به سراشیبی

گاوهای شیری خراسان شمالی رو به سراشیبی