مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 خرداد 1397 ساعت 12:302018-06-19اقتصادي

هدر رفت آب در سایه بی خیالی پیمانکاران آب و فاضلاب


​خراسان شمالی یکی از استان هایی است که به علت کاهش شدید بارندگی و بروز خشکسالی های پی در پی دچار کاهش شدید منابع آبی شده بطوریکه بنا به گفته مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب این استان در حال حاضر 14 شهر این استان دچار تنش آبی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسئولان ذی ربط برای اینکه بتوانند مشکل کم آبی را مدیریت کنند به صورت مکرر امر صرفه جویی و درست مصرف کردن آب را به مردم تکرار می کنند و بسیاری از افراد نیز به این امر توجه ویژه داشته اند این درحالیست که مشاهده می شود این امر مهم از سوی برخی از مسئولان و پیمانکاران جدی گرفته نمی شود.

طرح فاضلاب یکی از پروژه هایی است که اخیرا توسط شرکت آب و فاضلاب بجنورد در حال اجرا است و پیمانکار اقدام به حفاری کوچه و منازل برای اجرای این پروژه می کنند اما موردی که سبب گلایه برخی از شهروندان شده آن است که چرا برخی از پیمانکاران اجرای این طرح که خود باید نسبت به مصرف بهینه اب توجه جدی داشته باشند نسبت به آن بی تفاوت هستند.

چرا متولیان آب که هشدارهای کمبود آب را می دهند نسبت به آبی که در اجرای پروژه فاضلاب هدر می رود بی توجه هستند؟ یکی از شهروندان بجنوردی که اخیرا طرح نصب فاضلاب در محله آنان در حال اجراست در گفت و گو با ایسنا، گفت: پیمانکار شرکت آب و فاضلاب از چند روز گذشته برای اجری طرح فاضلاب اقدام به حفار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدر رفت آب در سایه بی خیالی پیمانکاران آب و فاضلاب

هدر رفت آب در سایه بی خیالی پیمانکاران آب و فاضلاب