مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 خرداد 1397 ساعت 12:102018-06-19اقتصادي

بدهی 220 میلیاردی جایگاه های CNG همدان به شرکت گاز


مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با بیان اینکه مطالبات این شرکت از جایگاه های سوخت CNG 220 میلیارد ریال است، گفت: با وجود پیگیری های فراوان مطالبات شرکت گاز استان از جایگاه های CNG هنوز وصول نشده است.

- عبدالله فیاض در گفت‎ وگو با ایسنا، با اشاره به فعالیت 42 جایگاه CNG در استان همدان، اظهارکرد: جایگاه های CNG در سال گذشته 164 میلیون مترمکعب گاز مصرف کردند و هم اکنون مصرف متوسط روزانه این جایگاه ها 360 هزار مترمکعب است.

وی تصریح کرد: مطالبات این شرکت از جایگاه های CNG ، 220 میلیارد ریال است که 140 میلیارد ریال آن مربوط به 3 جایگاه شهرداری ملایر و نهاوند است.

فیاض با بیان اینکه تا پایان سال 95 به 190 کارگاه سفال در شهر لالجین گازرسانی شده است، خاطرنشان کرد: با توجه به اعلام لالجین به عنوان شهر جهانی سفال، تعداد کارگاه های سفال بهره مند از گاز طبیعی به 375 واحد افزایش یافته است.

وی بیان کرد: با تمهیداتی که اخیراً برای افزایش برداشت گاز صورت گرفته، به کارگاه هایی که از سوخت مایع استفاده می کنند نیز گازرسانی صورت می گیرد و تعداد کارگاه های گازدار به 600 واحد خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان از واگذاری 4592 اشتراک غیردائم در سال گذشته تا کنون خبر داد و یادآور شد: اجرای قانون مجازات استفاده کنندگان غیرمجاز از گاز در یکم خرداد سال گذشته در مجلس شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدهی 220 میلیاردی جایگاه های CNG همدان به شرکت گاز

بدهی 220 میلیاردی جایگاه های CNG همدان به شرکت گاز