مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 خرداد 1397 ساعت 11:562018-06-19سياسي

یادداشت هسته و جبهه نوین مقاومت


رمز پیروزی و بقای جبهه حق در حال حاضر تبدیل هر خانواده به یک هسته مقاومت است.

- گروه سیاسی خبرگزاری فارس" ـ تاریخ شاهد رویارویی و صف آرایی جدیدی از جبهه حق و باطل در مقابل هم است؛ صف آرایی که نه خطوط آن چندان واضح و نه عناصر آن کامل مشخص است؛ البته این عدم وضوح و گل آلودی، شیعیان تنوری را شامل نمی شود و بازی تاریخ حتی توان کشیدن پرده ایهام و تردید را در مقابل دیدگانشان ندارد و باز البته می دانیم چه اندک و گمنامند این افراد.

شرایط کنونی، خط جنگ و نوار جبهه را به درون سینه های تک تک افراد کشانده تا جایی که می توان ادعا کرد در این برهه، خطوط رویارویی حق و باطل، هر نقطه ای که بتوان بشر صاحب تکلیف و مخیری را یافت، است.

این یعنی جبهه باطل از درون سینه مسندنشین کاخ سیاه شروع و تا درون سینه اهل خانه ما نیز می تواند امتداد داشته باشد که دارد و حالِ صحنه پیکار چنین است و البته شرایط و ویژگی جبهه حق نیز می تواند چنین باشد که هست.

ماهیت تقابلات کنونی از جنسی بی آزار، شیرین، غیرتحریک کننده و بطیی که همان حوزهه ای نرم و بنیادین فرهنگی است، شروع و به جنس روبنایی اقتصاد که همان آب و نان خودمان است، ختم می شود.

جبهه عُجب، جبهه پیکار، پهنه و عرصه عجب گسترده و حریف عجب حریف چِغر و مکاری است؛ خوب چاره چیست و باید چه کرد؟! سازش و تسلیم یا استقامت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت هسته و جبهه نوین مقاومت

یادداشت هسته و جبهه نوین مقاومت