مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 خرداد 1397 ساعت 11:452018-06-19فرهنگي

ارومیه پردیس سینمایی ندارد


رییس حوزه هنری آذربایجان غربی گفت: ارومیه نیازمند پردیس سینمایی است.

- احد هوشمند در گفت وگو با ایسنا افزود: در بسیاری از شهرهای ایران پردیس سینمایی ساخته شده ولی ارومیه در این حوزه عقب مانده است و نیازمند پردیس سینمایی است.

هوشمند با اشاره به اینکه از 19 سینمای استان تنها 3 سینما تحت نظارت حوزه هنری باقی مانده تصریح کرد: مشکل اصلی سینماهای ارومیه فرسودگی ساختمان ها بوده که توجیه اقتصادی برای باز سازی نداشته و باید تخریب شوند.

وی با بیان اینکه هدف اصلی حوزه هنری احداث پردیس سینمایی برای جذب بیشتر مخاطبان به سینماها است اظهارکرد: کارهای مهندسی و نقشه کشی پردیس سینمایی ارومیه اجرا شده ولی متاسفانه تاکنون شورا و شهرداری اقدامی برای تبدیل وضعیت مکان پردیس سینمایی انجام نداده است.

رییس حوزه هنری آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: حوزه هنری برنامه های زیادی برای رونق فرهنگی و نشان دادن نام آوران علمی، ادبی و هنری استان در دستور کار خود دارد که متاسفانه دیگر دستگاه ها همکاری لازم را با حوزه هنری ندارند.

وی درخصوص علت اصلی استقبال کم مردم ارومیه از سینماها افزود: فرسودگی، محیط نامناسب 3 سینمای ارومیه و نبود امکانات رفاهی مناسب در محیط سینما باعث شده با استقبال کم روبرو شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارومیه پردیس سینمایی ندارد

ارومیه پردیس سینمایی ندارد