مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 خرداد 1397 ساعت 11:112018-06-19بين الملل

توافق آلمان و ایتالیا در زمینه سیاست های مشترک در زمینه کنترل پناهجویان


در جریان دیدار سران آلمان و فرانسه دو طرف تاکید کردند که در زمینه پذیرش پناهجویان راهکاری مشترک در پیش بگیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، آنگلا مرکل صدراعظم آلمان در جریان دیدار با جوزپه کنته نخست وزیر ایتالیا وعده داد که از سیاست های این کشور در زمینه پذیرش پناهجویان حمایت کند.

بنابر گزارش خبرگزاری آلمان، مرکل اعلام کرده است که قصد دارد با کنته در زمینه کاهش تعداد پناهجویانی که وارد اتحادیه اروپا می شوند، همکاری کند.

این موضع گیری در شرایطی است که احزاب آلمانی به دلیل اختلاف نظر در زمینه ادامه سیاست های پذیرش پناهجویان دچار مشکل شده اند.

صدراعظم آلمان گفت: ما حامی خواست ایتالیا مبنی بر همبستگی هستیم و امیدواریم که آلمان هم در زمینه پذیرش پناهجویان این تفاهم را دریافت کند.

سران آلمان و ایتالیا همچنین بر اهمیت وجود پلیس مرزی برای حفاظت از مرزهای خارجی اتحادیه اروپا و همکاری با سازمان های جهانی برای رسیدگی به عواملی که باعث می شود، پناهجویان از آفریقا و خاورمیانه راهی اروپا شوند، تاکید دارند.

مرکل همچنین گفت که وی و کنته در این مورد تاکید کردند که درخواست پناهندگی افراد باید در کشورهای مبدا یا کشورهای مسیر حرکت به سمت اروپا بررسی شود تا در صورت لزوم افراد به کشور خودشان بازگردانده شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافق آلمان و ایتالیا در زمینه سیاست های مشترک در زمینه کنترل پناهجویان

توافق آلمان و ایتالیا در زمینه سیاست های مشترک در زمینه کنترل پناهجویان