مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 خرداد 1397 ساعت 10:352018-06-19فرهنگي

اظهارات دبیر جشنواره تئاتر کودک و نوجوان پس از انتصاب


دبیر بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان پس از انتصاب، اظهاراتی را درباره مسائل و مشکلات این جشنواره بیان کرد.

- مریم کاظمی که برای دومین بار متوالی دبیر جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان شده است، در گفت وگویی با ایسنا درباره ضرورت هایی که باید در استان همدان وجود داشته باشد تا کم و کاستی های این جشنواره برطرف شود، توضیح داد: تجربه ای که من به عنوان دبیر، بعد از یک دوره برگزاری این جشنواره دارم جدا از دیگر دبیران گذشته این جشنواره نیست.

چیزهایی که در بحث ساختاری و زیربنایی در تئاتر کشور ما وجود دارد، چیزی نیست که یک شبه، یک ماهه، یک ساله و حتی 10 ساله عوض شود، یعنی چیزهایی را که در استان همدان از نظر زیرساختی و برای برگزاری یک جشنواره بین المللی نیاز است در 10 سال گذشته تمام دبیران بیان کردند و متأسفانه تاکنون تغییرات کمی رخ داده است او ادامه داد: من تا دیروز دبیر نبودم و امروز حکمم زده شد و این تغییرات الزاما فوری ایجاد نمی شود.

این چیزهایی است که بارها گفته شده و ما هم تکرار می کنیم.

با این حال امیدوارم این مسائل رفع شود که البته رفع این مشکلات در محدوده سیاست های کلان می گنجد و امکانات و بودجه ای می خواهد که باید از طرف وزارتخانه های مختلف تأمین و عملیاتی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهارات دبیر جشنواره تئاتر کودک و نوجوان پس از انتصاب

اظهارات دبیر جشنواره تئاتر کودک و نوجوان پس از انتصاب