مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 خرداد 1397 ساعت 10:152018-06-19اجتماعي

آتش در کمین مراتع؛ مراقب باشید


مسئول روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت: با فرا رسیدن فصل تابستان و بالا بودن پوشش گیاهی در پناهگاه انگوران، با همکاری اداره راهداری و حمل و نقل جاده با هدف پیش گیری از آتش سوزی های مراتع، - امجد باقری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به بالا بودن پوشش گیاهی در پناهگاه حیات وحش انگوران با افزایش دما احتمال آتش سوزی در منطقه بالا می رود و اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ماه نشان با همکاری اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای در این منطقه با هدف جلوگیری از آتش سوزی مراتع، تیغ زنی آتش برهای قبلی انجام شد.

وی ادامه داد: ایجاد آتش بُر یکی از راهکارهای مناسب و بدون هزینه ای است که در مهار آتش سوزی های مراتع تأثیر بسیار زیادی در سرایت و انتقال حریق خواهد داشت.

این مسئول از عموم مردم خواست از روشن کردن آتش در نزدیکی مزارع و مراتع به جد خودداری و طبیعت گردان نیز در صورت برافروختن آتش در محل های ایمن هنگام ترک محل، آتش برافرخته شده را با خاک و آب به طور کامل خاموش کنند.

وی تصریح کرد: آتش سوزی های عمدی پیگرد قانونی به دنبال دارد و در صورت مشاهده و دستگیری، خاطیان برابر با قوانین و مقررات و بدون هیچ اغماضی با آنان برخورد خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش در کمین مراتع؛ مراقب باشید

آتش در کمین مراتع؛ مراقب باشید