مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 خرداد 1397 ساعت 10:052018-06-19بين الملل

آمریکا: روسیه زندانیان سیاسی و مذهبی را آزاد کند/ روسیه: دخالت نکنید


دولت دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا از روسیه خواست آنچه را که تعداد فزاینده زندانیان سیاسی و مذهبی در این کشور خوانده آزاد کنند و هشدار داد که دولت ولادیمیر پوتین به "شیوه های قدیمی شوروی سابق" برای نقض حقوق زندانیان روی آورده است.

- آمریکا: روسیه زندانیان سیاسی و مذهبی را آزاد کند/ روسیه: دخالت نکنید دولت دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا از روسیه خواست آنچه را که تعداد فزاینده زندانیان سیاسی و مذهبی در این کشور خوانده آزاد کنند و هشدار داد که دولت ولادیمیر پوتین به "شیوه های قدیمی شوروی سابق" برای نقض حقوق زندانیان روی آورده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، این محکومیت در حالی صورت گرفته که دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا مشغول بررسی برگزاری نشستی با ولادیمیر پوتین بوده و با انتقادهای مداومی درباره اینکه دولتش به حد کافی به روسیه سخت گیری نکرده، روبرو است.

در ماه های اخیر دولت ترامپ دست به یکسری اقدامات برای افزایش فشار بر روسیه از جمله با اعمال تحریم ها زده اما از طرف دیگر صحبت های متناقضی در راستای حمایت از روسیه از جمله پیشنهاد بازگشت این کشور به جمع گروه اقتصادی 7 را مطرح کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا: روسیه زندانیان سیاسی و مذهبی را آزاد کند/ روسیه: دخالت نکنید

آمریکا: روسیه زندانیان سیاسی و مذهبی را آزاد کند/ روسیه: دخالت نکنید