مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 خرداد 1397 ساعت 09:212018-06-19اجتماعي

جزییات دریافت کارت شرکت در کنکور سراسری 97 منتشر شد


کلیه داوطلبان متقاضی، برای پرینت کارت شرکت در آزمون باید در تاریخ تعیین شده به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و با وارد کردن شماره سریال کارت اعتباری ثبت نام (12 رقمی) مشخصات شخصی به همراه یک نسخه پرینت از برگ راهنما کارت شرکت در آزمون تهیه کنند.

- آزمون عملی برای کلیه این رشته ها در مردادماه برگزار خواهد شد.

اطلاعیه حاوی زمان دقیق برگزاری آزمون عملی، زمان پرینت کارت ورود به جلسه و آدرس محل برگزاری آزمون در روز چهارشنبه 20 تیر 97 در پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش منتشر خواهد شد.

امکان ثبت بند موسسات غیرانتفاعی و دانشگاه پیام نور در زمان دریافت کارتآن دسته از داوطلبانی که در زمان ثبت­ نام آزمون موفق به اعمال بند موسسات غیرانتفاعی و دانشگاه پیام نور نشده ­­اند، می­ توانند با پرداخت مبلغ 110 هزار ریال (11 هزار تومان) به صورت الکترونیکی به وسیله کارت های عضو شبکه بانکی شتاب از طریق سایت سازمان سنجش و در قسمت ویرایش اطلاعات نسبت به علامت گذاری بند فوق از تاریخ 3 تا 8 تیر 97 اقدام کنند.

نحوه اعلام علاقه­ مندی داوطلبان به رشته­ های تحصیلی مورد نیاز وزارت آموزش و پرورش در دانشگاه­ های تربیت دبیر شهید رجایی و پردیس­ های دانشگاه فرهنگیان درخصوص پذیرش در این دانشگاه ها در مرحله انتخاب رشته اطلاع رسانی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات دریافت کارت شرکت در کنکور سراسری 97 منتشر شد

جزییات دریافت کارت شرکت در کنکور سراسری 97 منتشر شد