مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 خرداد 1397 ساعت 08:512018-06-19سياسي

دانشجویان کرمانی در دوره های آموزش های مهارت های زندگی حضور یافتند


مدیر کل بهزیستی استان کرمان در جلسه کمیته فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گفت: تعداد زیادی از دانشجویان کرمان در کلاس های آموزش های مهارت های زندگی شرکت کرده و این مهارت ها را یاد گرفتند.

- .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عباس صادق زاده، مدیرکل بهزیستی استان، در جلسه کمیته فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، ضمن تأکید بر اهیمیت موضوع مبارزه با مواد مخدر گفت: اقداماتی که در سطح استان کرمان انجام شده، در سطح کشور بسیار کم نظیر بوده و به همین دلایل بصورت چهارسال متوالی است که در بحث کمیته فرهنگی و پیشگیری مقام اول را کسب کرده ایم.

صادق زاده با تشریح موقعیت دانشگاه ها در این کمیته اضافه کرد: یقیناً این نتیجه با همبستگی و همراهی همه دستگاه های متولی بخصوص دانشگاه ها و مراکز آموزشی حاصل شده است و خوشبختانه در اجرای تفاهم نامه ها و برگزاری دوره های مهارت های زندگی به ویژه با دانشگاه آزاد اسلامی که اهتمام خوبی را در این زمینه داشته است موفقیت های بسیار خوبی را داشته ایم.

مدیرکل بهزیستی استان کرمان در خصوص جایگاه مراکز علمی استان افزود: تعداد زیادی از دانشجویان در معرض آموزش های مهارت های زندگی قرار گرفته اند و امروز در سطح کشور، در بعد کمی و کیفیت آموزش، دانشگاه های استان کرمان مقام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان کرمانی در دوره های آموزش های مهارت های زندگی حضور یافتند

دانشجویان کرمانی در دوره های آموزش های مهارت های زندگی حضور یافتند