مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 خرداد 1397 ساعت 07:262018-06-19پزشكي

تیم پزشکی مجرب برای بررسی ماجرای تعرض به دختران ایرانشهر اعزام شد


 رییس دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر گفت: یک تیم پزشکی مجرب از وزارت بهداشت برای بررسی ابعاد ماجرای تجاوز به دختران ایرانشهری به این شهرستان اعزام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدمهران امینی فرد، رییس دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر گفت: یک تیم پزشکی مجرب از وزارت بهداشت برای بررسی ابعاد ماجرای تجاوز به دختران ایرانشهری به این شهرستان اعزام شد.

وی افزود: این تیم پزشکی، مسئله تجاوز به دختران ایرانشهری را از ابعاد مختلف روانشناسی، روان شناختی و روانپزشکی مورد بررسی قرار داده و آموزش های لازم حمایتی را به کارشناسان این دانشکده ارائه خواهند کرد.

وی افزود: باید دید افراد آسیب دیده چه اقداماتی برای پیشگیری از بارداری و یا پس از بارداری را انجام داده اند و خانواده های آنان در چه وضعیت معیشتی قرار دارند و چه حمایت های عاطفی و روانی نیاز دارند.

امینی فرد افزود: علوم پزشکی ایرانشهر نقش حمایت روانی و سلامتی از قربانیان تجاوز را برعهده دارد.

تاکنون 3 نفر از آسیب دیدگان ماجرای تجاوز، از طریق پزشکی قانونی به علوم پزشکی ایرانشهر معرفی شده اند و آزمایش ها و خدمات لازم را دریافت کرده اند.

رییس علوم پزشکی ایرانشهر خاطر نشان کرد: افرادی که مورد تعرض قرار گرفته و به علوم پزشکی ایرانشهر مراجعه کرده اند از خانواده های محترم و مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم پزشکی مجرب برای بررسی ماجرای تعرض به دختران ایرانشهر اعزام شد

تیم پزشکی مجرب برای بررسی ماجرای تعرض به دختران ایرانشهر اعزام شد