مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 خرداد 1397 ساعت 21:362018-06-18سياسي

مرحوم احمدی هرگز اجازه چاپ کتابی خلاف مصالح انقلاب را نداد


رییس شورای تحول و ارتقای علوم انسانی گفت: دکتر احمدی فردی بسیار حساس بود، او بسیار مراقب بود تا مبادا کتابی خلاف مصالح انقلاب منتشر شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو"، آیین بزرگداشت حجت الاسلام والمسلمین احمد احمدی رییس فقید سازمان سمت و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی (28 خردادماه) با حضور حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه رییس موسسه حکمت و فلسفه ایران، آیت الله علی اکبر رشاد رییس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، غلامعلی حدادعادل رییس شورای تحول و ارتقای علوم انسانی، غلامرضا اعوانی عضو فرهنگستان علوم و استاد دانشگاه، دکتر نجفقلی حبیبی و دکتر وحید احمدی در محل تالار علامه جعفری پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار شد.

غلامعلی حداد عادل در این مراسم طی سخنانی درباره برخی ویژگی های حجت الاسلام والمسلمین احمدی گفت: دکتر احمدی فردی بسیار حساس بود از این جهت که بسیار مراقبت می کرد تا مبادا کتابی خلاف مصالح انقلاب منتشر شود.

رییس شورای تحول و ارتقای علوم انسانی افزود: در واقع تا خودش مطمئن نمی شد که کتاب خالی از عیب های احتمالی است، اجازه چاپ آن را نمی داد، حتی ایشان عموم کتاب ها را شخصاً مطالعه می کرد و علاوه بر بررسی کیفیت محتوای کتاب ها، زبان کتاب ها را نیز بررسی و اصلاح می کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرحوم احمدی هرگز اجازه چاپ کتابی خلاف مصالح انقلاب را نداد

مرحوم احمدی هرگز اجازه چاپ کتابی خلاف مصالح انقلاب را نداد