مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 خرداد 1397 ساعت 19:112018-06-18سياسي

آقای صادقی؛ بجای توهین به دیار خراسان شفافیت را از حساب بانکی خود آغاز کنید


فعال دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: اگر نماینده مجلس نگران زیستگاه اژدهای هفت سر فساد است، پس بهتر است این شفاف سازی را از حساب بانکی خود شروع کند؛ - اما من باور دارم که این کار هرگز اتفاق نخواهد افتاد.

سمیرا سعادتی پور، فعال دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو" در مشهد، گفت: در خصوص توییت جدید محمود صادقی، نماینده محترم مجلس باید گفت که حمایت ایشان از لایحه مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم، عدم اطلاع وی را نسبت به بطن و حتی متن این لایحه آشکار می کند.

سعادتی پور ادامه داد: آیا ایشان از خود نپرسیده اند که چگونه کنواسیونی تحت عنوان FATF می تواند در مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم حسن نیت داشته باشد، وقتی بزرگترین عوامل پولشویی در جهان از جمله آمریکا و مهم ترین حامیان مالی تروریسم در جهان از جمله عربستان از گزند FATF در امان هستند؟! این فعال دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: برای هر صاحب بصیرتی مشخص است که توجه این کنوانسیون به ایران برای شفافیت در تراکنش های مالی و بانکی هدفی جز انتشار اطلاعات از نهادهای امنیتی و دفاعی ایران از جمله، وزارت اطلاعات، سازمان صدا وسیما، وزارت دفاع، سپاه پاسداران و غیره را نخواهد داشت و این امر بسیاری از برنامه های سی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای صادقی؛ بجای توهین به دیار خراسان شفافیت را از حساب بانکی خود آغاز کنید

آقای صادقی؛ بجای توهین به دیار خراسان شفافیت را از حساب بانکی خود آغاز کنید