مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 خرداد 1397 ساعت 15:062018-06-18پزشكي

صف های طویل و بیماران بی قرار/ درد کمبود پزشک متخصص در مراکز درمانی لرستان


کمبود پزشکان متخصص در برخی از مراکز درمانی تأمین اجتماعی گلایه مندی های برخی از شهروندان را به دنبال داشته است و در مقابل مسؤولان نیز این مشکل را پذیرفته و از تلاش برای کاهش آن خبر می دهند.

- صف های طویل و بیماران بی قرار/ درد کمبود پزشک متخصص در مراکز درمانی لرستان کمبود پزشکان متخصص در برخی از مراکز درمانی تأمین اجتماعی گلایه مندی های برخی از شهروندان را به دنبال داشته است و در مقابل مسؤولان نیز این مشکل را پذیرفته و از تلاش برای کاهش آن خبر می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، امروزه درمان به عنوان یکی از مهمترین و اساسی ترین نیازهای هر خانواده به شمار می رود که با نگاهی دقیق می توان دریافت بخش قابل توجهی از هزینه های تعداد زیادی از خانواده ها را نیز همین حوزه تشکیل می دهد.

در این راستا در تمامی دنیا شاهد پرداخت یارانه به این حوزه و حمایت های همه جانبه دولت ها هستیم در کشورمان نیز دقیقا چنین وضعیتی وجود دارد و دولت بخش قابل توجهی از هزینه ها را پرداخت می کند.

به هر حال جامعه کارگری نیز به عنوان بخش قابل توجهی از جمعیت کشور مورد توجه قرار دارد و در استان لرستان نیز شاهد انجام اقدامات مناسبی برای تامین امکانات مورد نیاز افراد تحت پوشش تأمین اجتماعی در حوزه درمان هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صف های طویل و بیماران بی قرار/ درد کمبود پزشک متخصص در مراکز درمانی لرستان

صف های طویل و بیماران بی قرار/ درد کمبود پزشک متخصص در مراکز درمانی لرستان