مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 خرداد 1397 ساعت 14:302018-06-18سياسي

مجلس نرفته ایم نمره انضباط بگیریم


نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس نرفته ایم نمره انضباط بگیریم، بنده برای نهاوند می جنگم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن بهرام نیا در آیین تودیع و معارفه رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نهاوند، با بیان این که بنده از بدو ورود به حوزه نمایندگی و خادمی مردم آمایش شهرستانی انجام دادم ، افزود: در آمایشی که صورت گرفت این نتیجه حاصل شد که متأسفانه شهرستان نهاوند در مقایسه با مقیاس استانی از ضعیف ترین شهرستان های استان بود.

وی ادامه داد: مصداق عینی این است که دانشگاه نهاوند در سال 1381 با دانشگاه دولتی ملایر افتتاح شد، امروز دانشگاه دولتی ملایر حداقل 7 تا 8 رشته دکتری علاوه بر رشته های کارشناسی و ارشد دارد این در حالیست که نهاوند تنها یک رشته داشت و مجوزهای هیئت علمی و دانشکده را نداشت.

وی اضافه کرد: دانشگاه دولتی نهاوند در یک ساختمانی مربوط به فنی وحرفه ای بود که به صورت استیجاری دانشجویان اتراق می کردند و خوابگاه نداشتند.

متأسفانه دانشگاه پیراپزشکی نهاوند با وظیفه ذاتی خود فاصله داشت به شکلی که هیچ دانشجوی پرستاری در دانشکده پیراپزشکی تحصیل نمی کرد.

وی تصریح کرد: دانشگاه آزاد نهاوند در آن زمان 14 رشته داشت و ما آمدیم و اهدافی را که برای شهرستان با کمک رؤسای دانشگاه درنظر گرفتیم این بود که به عنوان نخستین اقدام تحول را با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس نرفته ایم نمره انضباط بگیریم

مجلس نرفته ایم نمره انضباط بگیریم