مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 خرداد 1397 ساعت 14:262018-06-18حوادث

کشف 190 کیلوگرم حشیش و دستگیری 4 قاچاقی طی عملیات پلیس


جانشین فرماندهی انتظامی استان قم از کشف حدود 430 کیلوگرم انواع مواد مخدر و دستگیری 4 نفر قاچاقچی طی 72 ساعت گذشته در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم به نقل از پایگاه خبری پلیس،  صیاد درویشی اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در 72 ساعت گذشته موفق شدند مقدار 428 کیلو و 590 گرم انواع مواد مخدر را طی دو عملیات گسترده پلیسی، کشف کنند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان در تشریح این خبر بیان داشت: در پیگیری های مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بر روی عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر، مشخص شد فردی قصد دارد محموله مواد مخدر را توسط یک دستگاه پروتون از یکی از استان های جنوبی کشور به پایتخت منتقل و از استان قم عبور کنند که بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه با هماهنگی مقام قضایی، تیم پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم به محورهای مواصلاتی اعزام که با تلاش مأموران خودروی موصوف به همراه یک نفر سرنشین شناسایی و متوقف شد و در بازرسی تخصصی از خودروی مذکور، مقدار 187 کیلو و 100 گرم تریاک در قالب 22 بسته کشف شد.

درویشی با اشاره به عملیات دیگر ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، اظهار داشت: در پیگیری های مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مشخص شد فردی قصد دارد محموله مواد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 190 کیلوگرم حشیش و دستگیری 4 قاچاقی طی عملیات پلیس

کشف 190 کیلوگرم حشیش و دستگیری 4 قاچاقی طی عملیات پلیس