مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 خرداد 1397 ساعت 13:262018-06-18سياسي

چه کسانی اجازه ورود به بقیع را دارند؟


زیارت قبرستان بقیع با محدودیت هایی همراه است به طوری که درب های قبرستان بقیع بعد از نماز صبح و بعد از نماز عصر به مدت دو ساعت باز می شود و تنها آقایان اجازه ورود به این محل را دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، امسال بیش از 85 هزار نفر به حج مشرف می شوند که اولین گروه زائران از 27 تیرماه به عربستان اعزام خواهند شد.

با توجه به محدودیت های فرودگاه های عربستان به دلیل حجم بالای زائران خانه خدا از کشور های مختلف دنیا در ایام حج تمتع، امکان حضور زائران تمامی کشور ها در زمان خاص ذی الحجه امکان پذیر نیست؛ بر همین اساس برخی زودتر به عربستان مشرف شده و به زیارت شهر مدینه خواهند رفت.

در مدینه با توجه به تخریب هتل های مرکزی و برنامه ریزی برای احداث شهرکی برای اسکان زائران و همچنین جایگزین نکردن هتل برای حجاج، امکان توقف و حضور بیش از 6 روز در مدینه وجود ندارد، به همین دلیل زائران در مدت زمان محدودی می توانند در مدینه اسکان داشته باشند.

علاوه بر این، هتل های موجود در مدینه اطراف مکان های زیارتی است، بر همین اساس دیگر نیازی به وسیله ایاب و ذهاب در آن نیست و زائران به راحتی می توانند به زیارت بپردازند.

البته قبرستان بقیع که زائران بسیاری نیز دارد و مردم کشورمان نیز همواره مشتاق زیارت این مکان مقدس هستند، با محدودیت هایی همراه است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه کسانی اجازه ورود به بقیع را دارند؟

چه کسانی اجازه ورود به بقیع را دارند؟