مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 خرداد 1397 ساعت 13:112018-06-18اقتصادي

اختیارات وزیر صنعت در تنظیم بازار به سینکی سپرده شد


وزیر صنعت، معدن و تجارت در ابلاغی تمامی اختیارات خود در کارگروه تنظیم بازار را به معاون امور اقتصادی و بازرگانی خود تفویض کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، وزیر صنعت، معدن و تجارت در ابلاغی تمامی اختیارات خود در کارگروه تنظیم بازار را به معاون امور اقتصادی و بازرگانی خود تفویض کرد.

محمد شریعتمداری در این ابلاغیه خطاب به حسن یونس سینکی که دبیرکارگروه تنظیم بازار نیز هست، آورده است:به­ منظور مدیریت مطلوب بازار کالا های اساسی، حساس و ضروری (صنعتی، معدنی و کشاورزی و غذایی) و تسریع در انجام امور مربوط به تنظیم بازار، بدینوسیله تمامی اختیارات اینجانب به موجب مصوبه شماره 93293/ت 54762 هـ مورخ یکم آبان ماه 96 هیأت وزیران در کارگروه تنظیم بازار (کارگروه موضوع بند (پ) مصوبه شماره 173496/ت 50204 ن.

مورخ 19 بهمن ماه 92 ستاد هدفمنـدسازی یارانه­ ها) به جنابعالی تفویض می شود.

انتظار می رود با توجه به اهمیّت و حساسیت های اقتصادی و اجتماعی تصمیمات کارگروه با بهره­ گیری از توانمندی های حرفه ای و اجتماعی کلیه اعضا ی کارگروه تنظیم بازار، مدیران صف و ستاد وزارت صنعت، معدن و تجارت و نیز شرکت ­های دولتی، سازمان های توسعه ­ای و همچنین تشکل­ های توانمند خصوصی و غیر­دولتی نسبت به سیاست­گذاری، برنامه ­ریزی و اجرای تص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختیارات وزیر صنعت در تنظیم بازار به سینکی سپرده شد

اختیارات وزیر صنعت در تنظیم بازار به سینکی سپرده شد