مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 خرداد 1397 ساعت 12:452018-06-18بين الملل

جریان های شیعی عراق از خیر بازشماری دستی آرای انتخابات گذشته اند


با کشدار شدن بحث بحران پسا انتخاباتی در عراق، به نظر می رسد رهبران جریان های سیاسی این کشور به خطرات بازشماری دستی نتایج انتخابات پی برده و تصمیم گرفته اند به جای دنبال کردن این خواسته برای تشکیل یک فراکسیون یکپارچه تلاش کنند.

- جریان های شیعی عراق از خیر بازشماری دستی آرای انتخابات گذشته اند با کشدار شدن بحث بحران پسا انتخاباتی در عراق، به نظر می رسد رهبران جریان های سیاسی این کشور به خطرات بازشماری دستی نتایج انتخابات پی برده و تصمیم گرفته اند به جای دنبال کردن این خواسته برای تشکیل یک فراکسیون یکپارچه تلاش کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه فرامنطقه ای القدس العربی، در نوشته ای به این جمع بندی رسیده است که بیشتر رهبران جریان هایی که مشتاقانه خواستار بازشماری دستی آراء بودند، به دلیل ترس از بروز خلاء قانونی، از این موضعگیری خود دست کشیده اند.

دوره فعلی پارلمان عراق 30 ژوئن جاری به اتمام می رسد، این امر نیازمند تسریع در تایید اسامی کاندیداهای پیروز و تشکیل پارلمان جدید و تعیین فراکسیون بزرگ مسئول تشکیل کابینه است.

بازشماری دستی آراء انتخابات اخیر که حدود 10 میلیون رای است، حدود سه ماه زمان نیاز دارد و رهبران جریان های سیاسی عراق نسبت به این امر هشدار داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریان های شیعی عراق از خیر بازشماری دستی آرای انتخابات گذشته اند

جریان های شیعی عراق از خیر بازشماری دستی آرای انتخابات گذشته اند