مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 خرداد 1397 ساعت 11:152018-06-18سياسي

آمادگی کرمانشاه برای پذیرایی از مسافران تابستانی


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از آمادگی تمام دستگاه های عضو ستاد خدمات سفر استان برای پذیرایی از مسافران تابستانی خبر داد.

- جلیل بالایی درگفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به انجام هماهنگی های لازم با اعضای ستاد خدمات سفر استان برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران تابستانی، اظهار کرد: در مجموع نزدیک به 16 هزار تخت اقامتی در استان آماده اسکان مسافران تابستانی هستند.

وی ادامه داد: علاوه براین برای تابستان امسال هفت واحد اقامتگاه بوم گردی را در سطح استان راه اندازی کرده ایم که امیدواریم بخشی از گردشگران علاقمند به حوزه طبیعت گردی و روستایی از این ظرفیت ایجاد شده استفاده کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه تصریح کرد: همچنین با هماهنگی با شهرداری کرمانشاه راه اندازی کمپ های اسکان گردشگران را در چند پارک اصلی شهر خواهیم داشت.

وی افزود: پایگاه جهانی بیستون، چهار پایگاه تاریخی و تکایا و دیگر آثار تاریخی استان را نیز برای پذیرایی از مسافران تابستانی آماده سازی کرده ایم.

بالایی با اشاره به وجود جاذبه های گردشگری طبیعی بسیار در کرمانشاه، تاکیدکرد: درکنار آثار تاریخی فراوان، بخشی دیگر از جاذبه های گردشگری استان جاذبه های طبیعی است که همواره مورد توجه گردشگران بسیاری قرار گرفته و در پی معرفی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی کرمانشاه برای پذیرایی از مسافران تابستانی

آمادگی کرمانشاه برای پذیرایی از مسافران تابستانی