مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 خرداد 1397 ساعت 10:552018-06-18اجتماعي

جابجایی روزانه 20 تا 30 هزار نفر در بیجار


مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل عمومی شهرستان بیجار گفت: روزانه حدود 20 الی 30 هزار نفر در بیجار با استفاده از ناوگان حمل و نقل شهری جا به جا می شوند .

- سیدعلیرضا محمدی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: اخلاق مداری و امانت داری اولویت اصلی تاکسیرانی بیجار است چرا که، رانندگان تاکسی بخش عمده ای از مسافران شهری را جا به جا می کنند و برخورد آنان با مردم اهمیت بسیاری دارد.

وی با اعلام اینکه ناوگان حمل و نقل شهری بیجار در دو بخش تاکسی و مینی بوس نوسازی شده و ناوگان جوانی دارد، افزود: ناوگان حمل و نقل بیجار در دو بخش تاکسی و مینی بوس خدمات خوبی را به مردم ارائه می دهد.

محمدی با اشاره به ادغام واحد بار با این سازمان در بیجار عنوان کرد: از نظر بار در شهرستان نابسامانی هایی وجود داشت که با توجه به استقرار واحد بار در سازمان مدیریت حمل و نقل در شهرستان بیجار در صدد ساماندهی بار شهری هستیم که از نظر رونق اقتصادی شهر اهمیت بسیاری دارد .

وی در ادامه سخنان خود افزود: بازرسان ما در سطح شهر فعالیت دارند ولی توانایی دیدن تمامی تخلفات را ندارند و مردم نقش پایه های نظارتی ما هستند که باید هر گونه تخلفی را از طریق تلفن گویا و سامانه به ما اطلاع دهند چرا که ارتباط مردم با ما باعث می شود نظارت ها قوی تر شود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جابجایی روزانه 20 تا 30 هزار نفر در بیجار

جابجایی روزانه 20 تا 30 هزار نفر در بیجار