مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 خرداد 1397 ساعت 10:512018-06-18فرهنگي

توضیحات مدیر میراث فرهنگی تهران درباره وضعیت خانه نیما، باغ بهارستان و چشمه علی


مدیر کل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران آخرین وضعیت خانه نیما، باغ بهارستان و چشمه علی را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، دلاور بزرگ نیا مدیر کل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران در نشست خبری که امروز در اداره میراث فرهنگی برگزار شد؛ گفت:امید است که با فرارسیدن فصل تابستان بتوانیم فضای با نشاطی را برای جامعه ایجاد کنیم و نوجوانان و جوانان را با میراث فرهنگی و صنایع دستی آشنا کنیم.

وی با اشاره به طمع برخی از صاحبان بنا های تاریخی با تخریب این بنا ها برای کسب سود بیشتر افزود:من در ماه های گذشته به برخی از سفره خانه های سنتی سر زدم و متوجه شدم که تبدیل بنا های تاریخی به سفره خانه های تاریخی نقاط مثبت بی شماری دارد.

مدیر کل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران ادامه داد:امروز آنچه در تهران اتفاق افتاده است باعث شده که نسبت به سایر استان های کشور از داشته های فرهنگی خودمان غافل شویم.

وی بیان کرد:هم اکنون اداره کل تلاش کرده است نگاهش را به سمت صنعت گردشگری تغییر دهد، زیرا صنعت گردشگری محصولی است که ارائه و معرفی آن نیازمند فراهم کردن مقدمات و زیرساخت های مناسب است در این راستا محور های فرهنگی_تاریخی با دو دسته کلی میراث مادی اعم از بافت ها و آثار تاریخی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات مدیر میراث فرهنگی تهران درباره وضعیت خانه نیما، باغ بهارستان و چشمه علی

توضیحات مدیر میراث فرهنگی تهران درباره وضعیت خانه نیما، باغ بهارستان و چشمه علی