مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 خرداد 1397 ساعت 09:402018-06-18اجتماعي

احداث مجتمع سالمندان از نیازهای عمده طارم است


یکی از مهم ترین چالش های پیش روی شهرستان طارم، پیری و رشد منفی جمعیت است لذا باید اهتمام لازم در زمینه احداث مجتمع سالمندان در این شهرستان وجود داشته باشد.

- فریدون هاشم نژاد در گفت وگو با ایسنا، با تاکید بر ضرورت توجه به تامین نیازهای معلولان و سالمندان، اظهار کرد: از مهم ترین نیازهای این قشر از جامعه توجه ویژه به مناسب سازی اماکن و معابر عمومی برای تردد و بهره مندی از امکانات اجتماعی است .

وی با تاکید بر اینکه بسیاری از معلولان علی رغم معلولیت دارای توانایی های ویژه ای هستند، عنوان کرد: نیازهای معلولان به ویژه در حوزه باید به یک مطالبه عمومی بین مردم و مسئولان تبدیل شود .

فرماندار شهرستان طارم با تاکید بر اینکه جلسات کمیته مناسب سازی شهرستان از اهمیت ویژه ای برخوردار است، بیان کرد: اهداف کمیته مناسب سازی و اجرای دستورالعمل های مربوطه باید به صورت یک خواسته درونی و وظیفه شرعی تلقی شود تا شرایط حضور این قشر از جامعه نیز در فعالیت های اجتماعی تسهیل شود .

هاشم نژاد با تاکید بر اینکه مناسب سازی یکی از شاخص های امتیازدهی و انتخاب دستگاه های برتر در جشنواره شهید رجایی است، تاکید کرد: دستگاه های اجرایی که در بحث مناسب سازی اماکن و ابنیه، برنامه های خود را اجرایی کنند مورد تقدیر فرمانداری قرار خواهند گرفت .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث مجتمع سالمندان از نیازهای عمده طارم است

احداث مجتمع سالمندان از نیازهای عمده طارم است