مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 خرداد 1397 ساعت 08:502018-06-18حوادث

100 هکتار از جنگل های طبیعی در آتش سوزی جهرم سوخت


​معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه ی جهرم اعلام کرد که براثر آتش سوزی اخیر در ارتفاعات سیاهدان این شهرستان بالغ بر 100 هکتار عرصه های جنگلی طبیعی سوخت.

- علی رضا صحراییان در گفت و گو با ایسنا، افزود: بر اساس اطلاعات اولیه در پی آتش سوزی چند روز اخیر در منطقه تنگاب جهرم متأسفانه حدود یکصد هکتار از مراتع و جنگل های ارتفاعات سیاهدان این منطقه در آتش سوخت.

وی افزود: جهت اطفای این حریق هشتاد نفر نیرو از امدادگران، بسیجیان، کوهنوردان، دوستداران طبیعت، پرسنل منابع طبیعی و اهالی منطقه به محل آتش سوزی اعزام شدند و بالگرد دانشگاه علوم پزشکی جهرم نیز 18 سورتی پرواز برای اعزام نیرو به ارتفاعات انجام داد.

صحراییان با اشاره به این که آتش سوزی، بیش از 12 ساعت طول کشید، خاطرنشان کرد: برای کنترل و خاموش کردن این آتش نیروهایی از شهرستان های داراب و زرین دشت جهت کمک در منطقه حضور پیدا کردند.

صحراییان با قدردانی از تلاش مردم و مسئولان در مهار آتش، گفت: اگر همت و اقدام شبانه روزی افراد حاضر نبود بیش از دو هزار هکتار پوشش گیاهی این منطقه در آتش می سوخت.

وی با اشاره به این که متهمان این آتش سوزی شناسایی و به دادگستری معرفی شده اند، گفت: این پرونده به جد در حال پیگیری است و و با متخلفان به شدت و طبق قانون با برخورد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 هکتار از جنگل های طبیعی در آتش سوزی جهرم سوخت

100 هکتار از جنگل های طبیعی در آتش سوزی جهرم سوخت