مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 خرداد 1397 ساعت 05:412018-06-18ورزشي

کی روش: در این 36 سال بازیکنانی به پایبندی تیم ملی ایران ندیده ام


سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه بازیکنان فروتن و دور از غروری داریم، گفت: در این 36 سال تجربه کاری ام تاکنون با چنین بازیکنانی با این پایبندی کار نکردم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو" به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، وزیر ورزش و جوانان پس از پیروزی تاریخی تیم ملی فوتبال ایران برابر مراکش با حضور در اردوی تیم ملی از عملکرد این تیم در دیدار نخست جام جهانی تشکر و قدردانی کرد.

در ابتدای این دیدار که سفیر ایران در روسیه و همچنین دکتر محمود اسلامیان نیز در آن حضور داشت، محمدرضا ساکت دبیرکل فدراسیون فوتبال با قدردانی از تلاشهای کارلوس کی روش و اعضای کادر تیم ملی اظهار کرد: تیم ملی ما بهترین فرزندان این کشور را به خود می بیند.

زحمات شبانه روزی آقای کی روش و کادرشان که 21 ساعت در روز کار می کنند را این فرزندان و قهرمانان ایران در زمین پیاده کردند و هشتاد میلیون ایرانی را شاد کردند.

شاد کردن قلب هشتاد میلیون ایرانی در جهان بزرگترین پاداشی بود که در این بازی اتفاق افتاد.

پس از صحبتهای دبیرکل فدراسیون فوتبال، کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی هم با قدردانی از حضور وزیر ورزش، دکتر اسلامیان و سفیر ایران در روسیه در اردوی تیم ملی اظهار کرد: آقای ساکت لطف دارند اما در اینجا سوپرمن معنا ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کی روش: در این 36 سال بازیکنانی به پایبندی تیم ملی ایران ندیده ام

کی روش: در این 36 سال بازیکنانی به پایبندی تیم ملی ایران ندیده ام